gijchatolo.reismee.nl

Laatste overnachting in Stockholm

In Stockholm de avond/nacht doorbrengen gaat (met ons) dus niet zomaar zonder slag of stoot (Tom schreef dit al). Nadat we in ons eerste hotel aangekomen waren, zijn we vrijwel direct op zoek gegaan naar ander hotel. Kost wat maar dan heb je ook wat.. Mochten er mensen zich geroepen voelen ons te sponsoren, be our guest!.. haha! In eerste hotel zou een gedetineerde het in NL nog niet in zijn hoofd halen te blijven (dan nog liever op stoeltje in ziekenhuis??) Whatever, eind goed al goed, we liggen nu prinsheerlijk op onze opgemaakte en frisse bedjes,záálig!! Wat zijn we toch bevoorrecht in ons kikkerlandje met ons huis en spulletjes,.. Lotte heeft haar vlucht vanochtend goed doorstaan waarvoor extra dank aan onze buren, vanmiddag lekker geshopt en gegeten bij Italiaan, we gaan er nu maar vanuit dat we een goede nachtrust zullen hebben,.. Taxi komt ons morgenochtend ophalen om ons bij vliegveld af te zetten,.. Hopelijk weer goede en pijnloze vlucht, duimen jullie weer voor Lot? Wordt vervolgd, liefs en groetjes van ons allemaal! X

ellen

fijn om te horen dat de eerste vlucht voor lotte goed verlopen is.
Nu duimen voor de tweede!!
leuk om zo mee te lezen wat jullie mee maken. het zag er allemaal ook erg aantrekkelijk uit.
en wat de bedden etc. betreft.
zo als het klokje thuis tikt, tikt het nergens...............oud bollig maar wel waar toch?