gijchatolo.reismee.nl

Vandaag dagdeel ski, dagdeel wellness

Vandaag was het weer wat minder, het heeft gesneeuwd en er was geen zonnetje te bekennen...

We heben een dagdeel geskied, vervolgens (gedeeltelijk) naar huis gewandeld, daarna heerlijk in de sauna en kids in de hottub..

Vervolgens had Loulou een heerlijke maaltijd voor ons: soepje, (geschaafd) rendiervlees, aardappel rösti rondjes en sla, mmmh!

Nog twee daagjes en dan zit het er weer op, toch ook wel weer lekker.. Eigen huisje, tuintje, bedje (speciaal voor Gijs een bed waar hij helemaal in past!), hondjes weer knuffelen.. De batterijen zijn weer helemaal opgeladen, dus wekunnen er weer helemaal tegenaan..'Sjeng on the Geng!'

Bea

Balen dat het weer niet mee zat, maar wat is er heerlijker dan met koud weer en verse sneeuw buiten in de sauna te gaan? Is toch ook niet zo verkeerd!
Geniet nog lekker van de laatste dag en tot snel. xxx Bea en family

Caro & family

Wat heerlijk om jullie mooie verhalen en foto's van jullie belevenissen te zien!! Super!! Alleen wachten we nu natuurlijk nog op de foto's (filmpje mag ook!) van jullie saunabezoek....haha!
Nog één dagje samen genieten en daarna een goede terugreis (neusdruppels en veel kleine slokjes water drinken Lotte, sterkte!) en gauw weer tot ziens!
Liefs van ons allen, Caro

Peter

Tjonge, wat vliegt de tijd! Nog 1 dag en je lap-avontuur zit er weer op. Kun je Loulou niet meebrengen en met ons delen? Wat zullen Frits en Jansen blij zijn jullie weer te zien ! Ook Aiko zal blij zijn als hij ze weer voorbij ziet lopen!
Wat de reactie van Bea betreft ( hallo Bea ):
Nog lekkerder is met een lekker glaasje bier in het lente-of zomerzonnetje aan het strand zitten en blij zijn dat die kou en de sneeuw ( in Nederland) gelukkig weer even verleden tijd zijn.
Geniet van de tijd die jullie rest en daarna een goede terugreis !!!

Peter en Ineke