gijchatolo.reismee.nl

110 km/u op de sneeuwscooter

Vanmorgen zijn we om 10 uur vertrokken naar de sneeuwscooters, 4 uur gescooterd en nu weer thuis.

Nu weten jullie wat we gedaan hebben, degroeten!

Hahaha, grapje!

We zijn met 6 scooters die elk 180 km per uur kunnen,1 Belgisch gezin, twee gidsen (Ziggi en Geerd) en wij.Het hardste wat papa en ik reden was 110 km/u en wij reden het snelst opZiggi na.In de pauze mocht ik even alleenop de scooter (op het meer), heb de 75 km/u gehaald met papa achterop

Laughing
. Daarnaben ik ooknog achter bij de gids op de scooter geweest en heeft hij eventjes 130 km/u gehaald...Waser even stil van. ´Zie de foto´s/ filmpjes! '

Groeten van ons allemaal!!

Reacties

Reacties

Peter en Ineke

Hoi, lieve buren, sorry voor de late reactie. Ineke is nauwelijks thuis omdat ze met de carnaval muziek moet ( proberen te ) maken. En als ze thuis is........Jullie verhalen en foto's zijn veelbelovend en spannend; wat zullen jullie het hier straks weer een saaie bedoening vinden.
Gelukkig dat Lotte weer veel beter is; ik stond al op het punt even langs te komen met neusdruppels. Adviesje voor de terugvlucht: op vliegveld ( of wie weet bij Lap-drogist of Lap-apotheek oordopjes kopen, liefst die hiervoor ( drukverschillen tijdens vliegen opvangen)bestemd zijn. Gewone helpen ook wel maar minder; helpt echt om de drukverschillen tussen cabine-luchtdruk en middenoor geleidelijker te laten verlopen en daarmee de pijn te verminderen. Als je er niet aan kunt komen dan maar watten in de oortjes, helpt wellicht ook wel wat. Lekker genieten verder en leuke plaatjes maken!
Groetjes van ons aan het hele Lap-gezelschap!

de Meertjes

Hoi hoi, ook van ons een late reactie...Druk druk druk! We hebben onze kentekenplaten sinds zaterdag verwisseld voor blauwe platen. Morgen uitslapen en bijtanken voor de kids. Net jullie verhalen gelezen en de mooie foto's bekeken. Ziet er super! uit. Gelukkig gaat het al beter met Lotte. Hele ervaring zo in het ziekenhuis.
"Gijs en Tom, letten jullie wel goed op die mannen met de laserguns...!" Stoer hoor zo op die sneeuwscooter. Geniet er nog van! groetjes en liefs.

Patrick

Lekker zo hard scheuren. Ik ken het gevoel. Ik lag ooit op kop toen mijn accu het begaf en ik weer achteraan moest aansluiten. Geniet er maar lekker van. Groeten van ons allemaal uit bleiswijk!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!