gijchatolo.reismee.nl

Supermooie dag! Veel zon, geshopt in Östersund

Vandaag wederom een zaaaaalig dagje gehad. Vanochtend stuk gewandeld op het ijs voor onze deur, daarna heeft Geerd ons in Östersund afgezet alwaar we oordopjes, neusspray ed voor de reis hebben aangeschaft. Vervolgens geshopt (tot GROTE vreugde van dochterlief! en mama <-- moest dit erbij zetten van Lotte)

Daarna met de bus naar huis, bij debushalte bijna eenpuppie meegenomen Zo lief!,en weer lekker gegeten.., nu lekker aan het bijkomen van al het moois onderhet genot van een mooi vuurtje (door Lotte gemaakt), biertje(enLotte ook een slokje gehad!)boekje, dvd tje...Morgen gaan we naareen elandenfarm envervolgens nog eventjesde stad in...

ByeBye Groetjes van ons entot morgen xxx

Reacties

Reacties

Oma Riet

De laatste daagjes nog even genieten van ZON en sneeuw wat is de week hard gegaan ben blij jullie weer te zien ! Liefs en groetjes xxxxxx

Els van der Burgt

Hoi Chantal,

Ik heb ook nog een tip tegen de oorpijn tijdens de vlucht terug naar huis. Zorg dat je plastic bekertjes en losse watten meeneemt het vliegtuig in. Als je voelt dat je oor(en) pijn beginnen te doen vraag je aan de stewardess of ze de watjes nat maakt en in de magnetron opwarmt. Doe de warme watten terug in het bekertje en die zet je om je oren heen, dat haalt de druk van je trommelvlies af waardoor de pijn duidelijk verminderd. Uit eigen ervaring weet ik dat dit helpt. Ik hoop overigens dat dit niet nodig is. Geniet nog van jullie laatste dagen in het mooie Lapland en dan een veilige vlucht terug naar huis.

Groetjes Els.

hanneke

Geweldig te lezen jullie pracht vakantie. dit is toch genieten.
Wij zijn ook net weer terug van een weekje te hebben genoten op de Veluwe (waar we jaren geleden toch ook zo graag gewoond hebben) Ik krijg er altijd wat heimwee.
Tenslotte is er onze Bart geboren.

Ik wens jullie nog verder mooie dagen toe en een hele goede terugreis toe. PS. wat zal Oma Riet blij zijn jullie weer te zien.
Lieve groetjes tante Hannah en Ome Jeff.

de haterdjes

hallo allemaal, wat hebben jullie een gave vakantie, ik zou er zo jaloers op worden!!!!
geniet er nog van en veel sterkte voor lotte haar oren enne dat van die plastic bekertjes echt proberen ze zeggen dat het helpt>

dikke kus van ons allemaal xxx

Karin

Ja hoor.... Shoppen in Lapland!?! Wat moet ik me hier bij voorstellen? Leuk rendierenvelletje gekocht of zo?
Wat vliegt het voorbij hè?!
Geniet van jullie laatste uurtjes en een hele goede terugreis gewenst!! Een supervakantie om strakjes op terug te kijken!
Liefs van ons allemaal!
Karin ed rest

Oma Riet

Zo jongelui dit was het dan ik wens jullie een goede thuisvlucht zonder trammelant slaap lekker de laatste avond in de hut morgen gezond weer op.Lotte ik hoop dat het beter gaat met het terug vliegen.Tot ZONDAG liefs en tot dan xxxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!